sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Ompeluhommia


Mä oon kova tyttö auttamaan mamia sen hommissa. Puutarhahommat ja ompeluhommat on kaikkein mukavimpii.


Tässä mä autan kun mami ompelee rinkulaa sen työkaverin koirille. Siis koirille! Mä en oo kyl ihan varma mitä ne koirat on.


Tässä mä vähän kokeilen onks tää koiran pallo ihanan pehmee. On se.


No tällanen siitä koiran rinkulasta sit tuli. Tietty Veeran piti heti kokeilla sitä. On se kuulemma pehmee ja hyvä. Tää menee Martalle ja Kertulle. Höh, ois mekin voitu se ottaa.

kertoili Mimmi

7 kommenttia:

  1. Se on kyllä hyvä, että siellä testataan koirille tarkoitetut pedit! Saavat sitten vähän hyviä kissantuoksuja kaupanpäälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on minustakin. Ilmankos nuo koiranpallot saivat kuulemma sellaista kyytiä...:)

      Poista
  2. Ihanat rinkulat kertakaikkiaan.Ja teillä onkin maailman parhaimmat testaajat :)

    VastaaPoista
  3. :) Niinpä onkin, testaajat ovat kyllä tosi tunnollisia. Ja ihan ennakkoluulottomasti testataan myös koirien tuotteet!

    VastaaPoista
  4. Hei! Teille on haaste blogissani Käpälämäen kuulumisia. t:Päivi
    Ps. En pystynyt liittymään lukijaksesi, ei jostain syystä onnistunut mutta yritän myöhemmin uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta Päivi! Tervetuloa kokeilemaan toisen kerran. Tämä blogger tekee joskus kummia juttuja. Teillä on ihanat kisut!

      Poista
    2. Ole hyvä :). Nyt se onnistui, olen lukijasi. Tervetuloa poikkeamaan Käpälämäessä, siellä on aika usein juttuja Intosta ja Nemosta.

      Poista