maanantai 19. toukokuuta 2014

Hoitokissa


Meil on hoitokissa. Sen nimi on Pörrö. Sen palvelusväki naapurista meni ulkomaille ja se jäi vähän niinku meidän hoiviin. Pörrö on tuo ruskea karvakasa tuolla takana. Mä näytän sille, että tästä mennään meidän pihaan.



Saat olla meillä, jos et kiusaa Mimmiä. Se on vielä pieni. Mä näytän sulle =)?*x!&, jos kiusaat.


Tuolta se Mimmi taitaakin tulla. Muista nyt mitä mä sanoin sulle.


Mimmi, tässä on Pörrö naapurista. Se käy meillä leikkimässä ja syömässä.


Ans ku mä vähän haistelen. Terve Pörrö! Me ollaankin jo tavattu.


Kyllä se Pörrö on ihan kiltti, Mimmi. Voidaan leikkiä sen kanssa. Meille tulee kivaa!

kirjoitteli Veera

4 kommenttia:

  1. Minkälainen pihapiiri teillä on, kun uskallatte olla noin villejä ja vapaita ? *huokailee kateellisena

    ps, voisitkohan luopua noista sanavahvistuksista.. haittaavat kommentointia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso pihapiiri ja maaseutu. Kaikissa lähitaloissa on kissoja, joten kissanvihaajia ei ole lähellä. Kissat ulkoilevat vain valvonnassa, huutelemme niitä koko ajan, että pysyttelevät lähistöllä.

      En tiennytkään, että minulla on jotain sananvahvistuksia päällä, kiitos vinkistä! Poistin sen nyt käytöstä. Tervetuloa lukijaksi!

      Poista
  2. Kiva kun huolehditte Pörröstä. Kyllä hän varmasti on kiltti pienille tytöille, kun huomaa että olette vaarattomia. Taidatte olla kylläkin jo aika isoja tyttöjä ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, Pörröstä on tullut ihan jo kaveri. Välillä vähän kyräillään ja ajetaan toista takaa, mutta ihan vain leikisti. Ja tuosta Mimmistä tulee iso tyttö, se syö ihan mahdottomasti. Minä Veera vain olen lihaksikas ja jänteikäs, oikea sporttimimmi!

      Poista